Problema
- Kaitlentės negalima įjungti arba ji neveikia
- Kaitlentė neveikia
- Kaitlentės ekrane nerodomi jokie simboliai
- Kaitlentė įsijungia, bet vartotojo sąsaja nereaguoja / nereaguoja
Taikoma
- Indukcinės kaitlentės
- Keraminės kaitlentės
- Viryklės
Sprendimas
Jei kaitlentė neveikia / nerodo jokių simbolių iškart po prijungimo, tai rodo galimą netinkamą montavimą.
Patikrinkite, ar kaitlentė tinkamai prijungta prie maitinimo šaltinio pagal montavimo instrukcijas.
Jei kaitlentė nustojo veikti praėjus tam tikram laikui po įdiegimo, patikrinkite toliau nurodytas priežastis, kad pašalintumėte problemą:
1. Atjunkite prietaisą nuo maitinimo šaltinio bent 30 sekundžių.
Pastaba: Norėdami iš naujo nustatyti prietaisą, atjunkite jį ir palaukite 30 sekundžių prieš vėl prijungdami. Įmontuotų prietaisų atveju, kai prietaiso neįmanoma atjungti nuo elektros lizdo, jį reikia atjungti nuo elektros tinklo per pagrindinį skirstomąjį skydą (RCD jungiklis).
2. Įsitikinkite, kad nuo prietaiso įjungimo nepraėjo daugiau nei 10 sekundžių.
Dar kartą įjunkite prietaisą.
3. Įsitikinkite, kad vienu metu neliečiate kelių simbolių.
Palieskite tik vieną simbolį.
4. Nuvalykite valdymo skydelį nuo vandens ir riebalų dėmių.
5. Išjunkite saugos užraktą nuo vaikų ("L" simbolis rodo, kad užraktas nuo vaikų yra įjungtas).
Procedūra priklauso nuo prietaiso modelio. Atsisiųskite vartotojo vadovą .
6. Išjunkite funkciją STOP+GO.
Visą aprašymą žiūrėkite vartotojo vadove, nes procedūra priklauso nuo prietaiso modelio.
7. Išjunkite demonstracinį režimą.
8. Kreipkitės į įgaliotąjį aptarnavimo centrą.
Jei aukščiau pateikti patarimai problemos neišsprendžia, rekomenduojame kreiptis į techninės priežiūros inžinierių.