Priežastis:
- Klaidos pranešimas „E9‟ rodo filtro plokštės problemą.
Problema:
- kaitlentė rodo klaidos pranešimą „E9‟.
Taikoma:
- įmontuojamoms elektrinėms kaitlentėms;
- atskirai pastatomoms viryklėms su elektrinėmis kaitlentėmis;
- įmontuojamoms indukcinėms kaitlentėms;
- atskirai pastatomoms viryklėms su indukcinėmis kaitlentėmis.
Sprendimas:
1. Atjunkite prietaisą nuo maitinimo bent 30 sekundžių. Vėl prijunkite jį ir įjunkite.
2. Kreipkitės į įgaliotąją techninės priežiūros įmonę.
Jeigu vadovaujantis minėtaisiais patarimais nepavyksta išspręsti problemos, rekomenduojame pasikviesti techninės priežiūros meistrą.
Pastaba: Priklausomai nuo problemos, už techninės priežiūros apsilankymą meistras gali paimti mokestį, net jeigu nėra pasibaigęs prietaiso garantinis laikotarpis.
Užsirašykite rodomą klaidą ir nurodykite ją, kai kviečiate meistrą. Tai neišspręs iškilusios problemos, tačiau padės mūsų meistrui nustatyti jos priežastį.
Įspėjimas: Mes nerekomenduojame naudoti gaminio, kol problema nėra galutinai pašalinta. Atjunkite gaminį nuo elektros lizdo ir nejunkite jo, kol nebūsite visiškai tikri, kad tai nekels problemų.