Problema:
- Indaplovė rodo klaidos pranešimą „iC0“, „iCo“, „iC1“, „iC2“ arba „iC3“
Taikoma:
- Įmontuojamoms indaplovėms
- Atskirai pastatomoms indaplovėms
Sprendimas:
1. Prietaisą nustatykite iš naujo
- Atjunkite indaplovę nuo elektros tinklo, palaukite 1 minutę ir vėl ją prijunkite.
- Elektros tiekimą taip pat galite atjungti išjungdami skydinėje esančius saugiklius / elektros jungiklį.
- Jei prietaisą ištraukėte, o paskui įstūmėte atgal, svarbu įsitikinti, kad žarnos neperlenktos ar neprispaustos ir kad iki galo atsuktas čiaupas.
- Įjunkite indaplovę, pasirinkite tinkamą ciklą ir paleiskite jį. Jei ciklas pradedamas ir tinkamai vykdomas, problema išspręsta.
2. Patikrinkite, ar prietaisas rodo tą patį klaidos pranešimą, ar kitą
- Jeigu prietaisas rodo kitą klaidos kodą, pažiūrėkite naudojimo vadove, ką šis kodas reiškia: tai padės išspręsti problemą.
- Galite atsisiųsti naudojimo vadovą čia.
3. Kreipkitės į įgaliotąją techninės priežiūros įmonę
Jeigu vadovaujantis minėtaisiais patarimais nepavyksta išspręsti problemos, rekomenduojame pasikviesti techninės priežiūros meistrą.
Įspėjimas: Mes nerekomenduojame naudoti gaminio, kol problema nėra galutinai pašalinta.
Išjunkite gaminį iš elektros tiekimo šaltinio ir nejunkite jo, kol nesate visiškai tikri, kad tai nekels problemų.