Laimėkite asmeninę stiliaus konsultaciją su Agne Gilyte ir kitus puikius prizus*

Pirkite AEG drabužių priežiūros techniką: skalbykles, džiovykles, sklabykles-džiovykles, registruokitės ir laimėkite!
 
Pagrindinis prizas - asmeninė stiliaus konsultacija su Agne Gilyte ir 200 Eur dovanų čekis apsipirkti jos capsule.love vardinėje parduotuvėje.
Taip pat Jūsų lauks papildomi prizai: 10 stilingų AEG skėčių kartu su A.Gilytės kurtomis kojinėmis.
 
Akcijos laikotarpis: Vasario 10 - Kovo 30 d.
Galioja: Perkant iš bet kurios, Lietuvoje veikiančios, legalios prekybos vietos
Nugalėtojų paskelbimas: Kovo 31 d.

Akcijos taisyklės

AKCIJOS TAISYKLĖS

1.1. Akcija vyksta laikotarpiu nuo 2025 m. vasario 10 d. iki 2025 m. kovo 30 d. (toliau – Akcija).

1.2. Akciją organizuoja UAB „Electrolux“, įm.k. 110187827, Ukmergės g. 219, Vilnius. (toliau – Organizatorius).

1.3. Akcijos taisyklės galioja visoms „AEG“ drabužių priežiūros prietaisams iš šių kategorijų (skalbyklės, džiovyklės, skalbyklės-džiovyklės) (toliau – Produktai).

1.4. Akcija galioja tik 1.3. punkte nurodytiems prietaisams, įsigytiems Akcijoje dalyvaujančiose fizinėse ir internetinėse parduotuvėse, akcijos nurodytu laikotarpiu.

1.5. Akcijoje turi teisę dalyvauti tik fiziniai veiksnūs asmenys, sulaukę 18 metų amžiaus (toliau – Klientai), išskyrus Akcijos taisyklėse numatytus atvejus.

1.6. Akcijoje neturi teisės dalyvauti įmonės, įstaigos, organizacijos ir kiti juridiniai asmenys.

1.7. Akcijoje negali dalyvauti Akcijos Organizatoriaus darbuotojai ir jų šeimos nariai.

1.8. Akcijoje galima dalyvauti tiek kartų, kiek kartų įsigyta unikalių Produktų. Vienas pirkimas – viena registracija.

 

  1. AKCIJOS EIGA IR PRIZAI

2.1. Akcijos metu Klientas, įsigijęs „AEG“ Produktus ir tinkamai užpildęs registracijos anketą internetiniame puslapyje https://www.aeg.lt/local/agne-gilyte/ gali laimėti vieną iš įsteigtų prizų: 1 asmeninė konsultacija su Agne Gilyte kartu su 200 eur dovanų kuponu apsipirkimui www.capsule.love internetiniame puslapyje; 10 stilingų, sulankstomų „AEG“ skėčių, kartu su Agnės Gilytės sukurtomis kojinėmis.

2.2. Prizų laimėtojai, traukimo būdu, bus nustatyti akcijai paisbaigus kovo 31 d. Traukime dalyvauja visos teisingai užpildytos anketos už visą Akcijos laikotarpį. Laimėtojai bus skelbiami Akcijos internetiniame puslapyje. Vieną kartą laimėjęs asmuo, kituose traukimuose nedalyvauja, nebent per Akcijos laiką įsigys ir užregistruos naują Produktą.

2.3. Dovana asmeninė konsultacija su Agne Gilyte: tai elektroniniu būdu organizuojamas vienkartinis susitikimas. Susitikimas bus planuojamas tiesiogiai su Agnės Gilytės komanda, suteikiant laimėtojui (-jai) atsakingų asmenų kontaktus. Dovanų čekis apsipirkimui capsule.love internetinėje parduotuvėje, Organizatorius atsiųs anketoje nurodytu el.paštu.

2.4. Organizatoriaus atstovas, per 5 darbo dienas nuo laimėtojų paskelbimo Akcijos tinklapyje, susisiekia su Klientu anketoje nurodytais kontaktais ir individualiai susitaria dėl dovanos atsiėmimo ir perduoda ją Klientui susitartu būdu.

2.5. Dovana bus išsiųsta tuo atveju, jeigu klientas atitinka visas šios akcijos sąlygas bei, paprašytas Organizatoriaus, galės pateikti, fiziškai ar skaitmeniniu būdu, produkto įsigijimo dokumentą/-us.

2.6. Nepavykus susisiekti su Klientu, praėjus 7 dienoms po pirmojo bandymo susisiekti, dovana grįžta į dovanų fondą.

2.7. Prizai į kitas prekes ar pinigus nekeičiami.

2.8. Organizatorius neneša jokios atsakomybės už trečiosios šalies teikiamas paslaugas, šiuo atveju stilistės Agnės Gilytės konsultaciją ir apsipirkimą jos parduotuvėje.

  1. GINČŲ NAGRINĖJIMO TVARKA

3.1. Visus skundus, susijusius su Akcija, įskaitant skundus, susijusius su Akcijos taisyklių teikimo tvarka, nagrinėja Organizatorius.

3.2. Skundai Organizatoriui turi būti pateikti ne vėliau kaip iki 2025 m. balandžio 6 d. 

3.3. Organizatorius skundą privalo išnagrinėti ir į jį atsakyti ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo skundo gavimo dienos. Jei skundo nagrinėjimas reikalauja ilgesnio skundo nagrinėjimo laikotarpio, Organizatorius apie tai turi informuoti Pirkėją per 5 darbo dienas nuo skundo gavimo.

  1. ASMENS DUOMENŲ APSAUGA

4.1. Asmens duomenų tvarkymo sistemos valdytojas ir asmens duomenų tvarkytojas yra Akcijos organizatorius.

4.2. Akcijos metu surinkti duomenys bus naudojami ir perduoti tretiesiems asmenims tik su dovanų pristatymu susijusiais tikslais.

4.3. Asmenys, dalyvaujantys Akcijoje ir pateikiantys savo asmens duomenis sutinka, kad jų asmens duomenys būtų tvarkomi šiose Taisyklėse bei įstatymuose nustatyta tvarka.

4.4. Akcijos metu surinkti asmens duomenys bus saugomi įstatymų numatyta tvarka.

  1. KITOS SĄLYGOS

5.1. Asmenys, dalyvaujantys Akcijoje, patvirtina, kad sutinka su visomis Taisyklėse nurodytomis sąlygomis ir įsipareigoja jų laikytis.

5.2. Akcijos organizatorius turi teisę vienašališkai be išankstinio perspėjimo keisti Akcijos taisykles apie tai viešai paskelbdamas tinklapyje www.aeg.lt

5.3. Visais šiose taisyklėse neaptartais klausimais Akcijos Organizatorius gali priimti vienašališką sprendimą, vadovaudamasis taikytinais teisės aktais ir šiomis Taisyklėmis.

5.4. Organizatorius turi teisę vienašališkai nutraukti Akciją bet kuriuo metu, jeigu įvyktų esminis šių Taisyklių pažeidimas ir/ar piktnaudžiavimas jomis arba nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybėmis. Apie Akcijos nutraukimą Organizatorius privalo paskelbti 5.2 punkte nurodytame tinklapyje. 

5.5. Akcijoje dalyvis gali būti pašalintas iš akcijos dalyvių sąrašo, jeigu organizatorius nustato, kad akcijos dalyvis veikė apgaulingai, siekė nesąžiningų tikslų arba nesilaikė šios akcijos taisyklių. 

Skaitykite daugiau

A.GILYTĖS PATARIMAI TVARIAM GYVENIMO STILIUI

Šiandien tvarumas nėra tik apie drabužio kelią iki mūsų drabužinės. Tai – ir tinkama jo priežiūra atsidūrus mūsų garderobe. Būtent pažangios technologijos ir inovatyvi buitinė technika palengvina pastangas išlaikyti drabužių ilgaamžiškumą, kuris ir yra tvaraus gyvenimo stiliaus esmė. Vis tik kiekvienas audinys reikalauja individualaus dėmesio, tad kol technologijos rūpinasi techniniu procesu, mūsų atsakomybė – pasikliauti jomis, parenkant konkrečiam audiniui tinkamą priežiūros sprendimą.